Tervetuloa – Asiakaslupauksemme

tervetuloaKaikki alkaa kohtaamisesta, tervehdyksestä.

Asiakas huomioidaan heti sisään tullessa tervehtimällä. (Hanna)

Haluan, että jokainen sisään tuleva ihminen huomioidaan välittömästi ja että palvelun saa sisälle tultuaan joko saman tien tai sitten pyydetään odottamaan hetki. (Disa)

Asiakas huomioidaan. (Henna)

Me olemme täällä palvellaksemme.

Täytyy kuunnella ja olla läsnä asiakkaalle. (Heidi)

Haluamme kuulla jokaisen tarinan.

Kuuntelemme asiakkaan tarpeet ja kerromme meidän tarjoamista palveluista, joista asiakas voisi hyötyä. (Mika)

Olla ihminen ihmiselle. eli ei toimi vain fysioterapeuttina, ilmeettömänä ammattilaisena, vaan ottaa tilanteeseen mukaan inhimillisyyden, aidon kiinnostuksen, lämmön ja myös omat kokemukset. Jakaa elämänsä toisen kanssa. (Sanna)

Haluan, että asiakaspalvelu on yksilöllistä, juuri sen hetkisen asiakkaan huomiointia. (Riikka)

Haluan, että asiakasta palvellaan arvokkaasti ja vastuullisesti hoitojakson alusta loppuun saakka. Palvelun antajalla ja asiakkaalla, molemmilla, on palvelun kokonaisuus hallussa. (Mirka)

Kun sanomme näkemiin, olemme onnistuneet.

Palvelun saatto loppuun, kun on esitelty. (Minna)

Palvelu loppuun asti. (Aino)

Parasta palvelua alusta loppuun. Jokainen hoitaa oman hommansa loppuun saakka. (Riina)

Asiakkaan ensikontakti ja lähteminen. Kuten jumpilla, asiakas muistaa aloituksen ja lopetuksen. (Nieminen)