HUOMAA

AJANKOHTAISTA

Fit You 2.0 -kampanja 2.10.2016-31.1.2017

fityou_netti

FIT YOU -kampanja päivitettiin versioon 2.0!

Kampanja-aika on 2.10.2016 -31.1.2017 ja sen aikana tapahtuu paljon.
Testaa rajojasi – voit pelkästään voittaa!

Mega-arvonta

Kerää jokaisesta liikuntalukkarin jumpasta merkintä korttiin. Merkinnän saat ohjaajalta tunnin jälkeen. Täydellä kortilla pääset osallistumaan mega-arvontaan, jonka pääpalkinto on vuoden VIP Pro-jäsenyys ja monta muuta mahtavaa palkintoa. Fit You 2.0 -kortteja saat kassalta, jonne myös palautat täydet kortit  Voit kerätä merkintöjä niin moneen korttiin kuin ehdit.
Lisäät voittomahdollisuuksiasi!
Arvonta suoritetaan kampanjan päätyttyä.

Kaveri-arpajaiset

Kaveri-arvan saat joka kerta, kun tuot kaverin testaamaan hänelle uutta jumppaa. Ja tietenkin kaveri saa arvan myös! Palkintoina on Tempur-tyynyjä, lahjakortteja ja muita laadukkaita palkintoja.

Facebook-ryhmä ja Instagram

Kutomolla on iso kuvaseinä, jonka edessä voi kuvata itsensä tai kaverit.  Näitä ja tietenkin muitakin kuvia ja tunnelmia matkan varrelta on kampanjan aikana tarkoitus kerätä, ja siihen tarkoitukseen olemme luoneet julkisen FB ryhmän ”Fit You 2.0”.
Instagramissa voit julkaista kuvia #kutomofityou tunnisteella. Parhaimmista ja hauskimmista kuvista teemme julisteen – ja tiedossa saattaa olla muutakin kuin kunniaa ja mainetta.

Nähdään Kutomolla!

 

 

11.10. Minnan Blogi: Metka ikä

robinhoodTämä 50 vuotta on metka ikä. On oikeasti keskellä kaikkea. Näkee teinimaailman lasten kautta ja iän mukanaan tuomia juttuja omien vanhempien elämässä.
Omassa elämässä tekee listaa virheistä, mitä ei kannata tehdä uusiksi. Ja niistä mitkä vielä täytyy päästä kokeilemaan.

Kolme asiaa ärsyttää ja kunnolla:

  1. Kroppa oikeasti hajoaa nopeammin kuin ennen. Treeniä tarvitsee koventaa ja säännön mukaistaa pysyäkseen kasassa. Vasen olkapää on jo niin löysä, että liian nopeat liikkeet meinaa saada pissat housuihin, kun on kuin puukolla viillettäisi olkapäästä. Ja toi pissat housuihin on muutenkin niin totta, jos ei treenaa sitäkin osastoa. Painon noususta en jaksa edes mainita.
  1. Ei saa mitään roikkuvia asioita hoidettua. Päivät suhahtelee ohi ja samat asiat on hoitamatta aina vaan. Sitten se lista lävähtää silmille aamuyöllä klo 3.46 ja pyöriikin sitten kivasti trailerina koko lopun unelle tarkoitetun ajan.
    Tosin sitäkin ennen on jo pariin kertaan vaihtanut sängyssä puolta, kun kylmä hiki on kastellut lakanat.
  1. Ja eniten kaikesta. On tullut niin mukavuudenhaluiseksi, että ei jaksa juhlia aamuyöhön! Ja kun kuitenkin juhlii, niin siinä palautumisessa meneekin sitten alkuviikko.
    Tähän liittyy myös matkoilla ja lomilla illan viettojen muuttuminen. Ei mitään käryä enää diskoista, joissa on kuumin meno, vai onko diskoja muuten enää olemassakaan?
    Itse on jo ihan sänkykunnossa klo 22 illalla, kun on ollut ulkona koko päivän ja saanut hyvää toisten laittamaa ruokaa.

Ja kolme asiaa, jotka tekevät tästä ihan parhaan iän ikinä:

  1. Tietää mitkä asiat tekevät tyytyväiseksi ja tajuaa, että onnellisuus ei ole 24/7 asia. Vaikeaa tosin vieläkin on uskoa, että kaikella kurjallakin on kasvattava tarkoituksensa, mutta luottaa kuitenkin, että asioilla on tapana järjesty. Varsinkin jos vähän itse puskee niitä eteenpäin.
  1. Osaa välttää niitä tilanteita ja ihmisiä, joiden tietää vievän energiaa enemmän kuin antavan. Ja tajuaa hakeutua itselle tärkeiden ihmisten seuraan tarpeeksi usein, että elämisen todellinen merkitys pysyy kirkkaana. Yhteys.
  1. Ja vielä on kesää jäljellä.
    On tullut aika koota kaikki työelämässä opittu ja koettu hyötykäyttöön ja toteuttaa se. Siitä olenkin tosi kiitollinen, että olen ajautunut tähän työrooliin, jossa vaihtelen hommailujani kuin tuuliviiri.  Ja tajuan sen rasittavuuden muulle työyhteisölleni niin, että jaan vastuun tärkeistä asioista luottopakeilleni.

Plussalla ollaan.

Ja tulevaisuudelle toivon äitini opein Fransiscus Assisilaisen viisautta:
Jumala suokoon minulle tyyneyttä hyväksyä ne asiat, joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa niitä asioita, joita voin, ja viisautta erottaa nämä toisistaan.

Minna P

Ps. Seuraavassa blogissa paneudun tuon ensimmäisen ärsytyskohdan muuttamiseen…

Syksyn tullen sisäpyöräilytunnit uudistuvat

Syksyn lukkari starttaa 15.8.

Lähes kaikki sisäpyöräilytunnit vaihtuvat Les Millsin Rpm tunneiksi lokakuun alusta lähtien, lukuunottamatta sunnuntain Rvp-pyöräilyä. Alkusyksy poljetaan kuitenkin vielä tuttuun tapaan vanhoilla Flowride ohjelmilla

Tämä muutos tarkoittaa käytännössä sitä että sisäpyöräily tunnit ovat rasittavuudeltaan samoja ja tunti on kestoltaan 50 min. Pointti on että ruuvilla pystyy säätämään rasitusta oman kuntotason mukaan. Les Millssin Rpm on intervallityyppinen, tehokas kestävyyskuntoa kehittävä tunti.

Lisäksi Les Millssiltä tulee toinenkin uusi pyörätunti lukkarivalikoimaamme, nimeltään Sprint. Sprint on kova intervallityyppinen tunti joka on kestoltaan 30 min. Tämä tunti haastaa sut äärirajoille.

30.5. Minnan Blogi: Iskeekö villitys?

Kesä rullaa parhaimmillaan ja taas on aikaa ihmetellä, miten tähän on päästy. Bikinikuntoon treenaaminen ja talvivatsan poistaminen on nyt myöhäistä ja sitä paitsi vanhanaikaista. Nykyään voi nimittäin treenata läpi vuoden.
Syksyllä ei jaksa, talvella ei ehdi ja keväällä on jo myöhäistä, joten parasta aikaa treenata ja varsinkin aloittaa on loma! Ihminen on yleensä levollisimmillaan ja keho on vastaanottavaisessa tilassa. Treenaaminen antaa niille joilla omatunto kolkuttaa ylimääräisestä grillaamisesta ja oluesta hiljaisuuden itsensä ruoskimiselta. Pari punttitreeniä viikossa pitää lihasten ryhdin ja itsetunnon kasassa. Ja salilla on viileää ei ole hyttysiä eikä sada.

Näinhän tää menis  niin ku mun salinomistajana pitää kirjoittaa ja itsekin toteuttaa. Ja viimeisillä toukokuun päivillä varasin itselleni LPG-hoitoja, että saisin pahimmat kuprut pois polvien päältä ennen lyhyiden helmojen kautta. Varasin Maijalta uuden punttiohjelma -ajan ja treenasin tuplatunneilla perjantaina. 

Vielä on kolme viikkoa ennen maagista 50v rajapyykkiä. Ehtii ottamaan kasvoihin Henriettan Ullalta sähköhoitoja poskipäiden nostamiseen, Raumanin Tuijalta ranskalaisen manikyyrin, Tuhkimon Annelta kulmat ja ripset. Ja käymään Tinasissa värjäyttämässä harmaat pois.
Ja tämä ei ole edes turhamaisuutta vaan sitä, että tulee edes vähän keskityttyä itseensä ja voimavaroistansa huolehtimiseen. Itsekunnioituksen säilyttäminen vaatii monia näkökulmia omaan arvomaailmaan.  

Tässä blogissa ajattelin avata tätä meidän liikuntakeskuksen elämää kulissien takana ja edessä. Kertoa kaikenmoista juttua mitä ilmassa leijuu milloinkin ja mitä mieleen juolahtaa. 

Kesällä on hyvää aikaa…
Tervetuloa uusille kotisivuillemme! 

t. MInna P